Umni.bg

Umni.bg

Umni.bg е безкодова платформа, която позволява на бизнеси от различни индустрии без технически знания и умения да поддържат и развиват свой “умен” чатбот – лесно за използване и създаване дигитално решение от ново поколение.

От 2018 г. Umni помага на бизнеси да спестяват хиляди часове на персонала, като автоматизират комуникацията с клиентите и намаляват рутината.

Чатботът на сайт имитира разговор с човек  и е на разположение на клиентите 24/7. Софтуерното решение е достъпно с 1 клик или 1 сканиране от където и да било онлайн и офлайн, помага с оптимизацията работата на персонала, с автоматизацията на отговорите на често задаваните въпроси, приемането на заявки за услуги, събирането на статистика на потребителските търсения и поведение, участва в маркетинга на бизнеса и спомага за увеличаване приходите от продажби и услуги на бизнеса.

Безкодовата платформа за чатботове с изкуствен интелект Umni.bg предлага интеграция на чатбот на сайта на бизнеса с Fitsys, интегрирано решение за управление на клиники за естетична дерматология, салони за красота, клубове за спорт, йога и уелнес. Интеграцията е изцяло автоматизирана между чатбота от Umni.bg и Fitsys и позволява на клиента да направи резервация за услуга чрез чатбота бързо и лесно по всяко време директно в календара във Fitsys.

Основните ползи на чатбот с изкуствен интелект са:

  1. Поддръжка на потребители и клиенти, 24/7,
  2. До 75% от често задаваните въпроси отговорени мигновено,
  3. Увеличаване на продажбите за сметка на удължено работно време на поддръжката и автоматизацията на комуникацията,
  4. Заявки за услуги – приети от клиенти, от където и да е, онлайн и офлайн, с 1 клик или 1 сканиране,
  5. Още един канал за резервации с интеграция с Fitsys,
  6. Клиентите – нощни птици са обслужени (35% до 45% от потребителите у нас),
  7. Клиентски данни от първа и нулева страна: събрани,
  8. Удобен инструмент за самообслужване на потребителите – без сваляне, инсталиране и учене как да се работи с него, достъпен с инк или QR код от където и да е на територията на салона или другаде,
  9. Оптимизация работата на персонала като автоматизира рутината,
  10. Иновативен инструмент за маркетинг и продажби, възможностите за игровизация,
  11. Инструмент за обучение в телефона на персонала: имат под ръка винаги достъпна правилната информация за дадена процедура, инструкции за ползване на апаратура или друго, така както искате да я предоставят на клиентите,

и още много други ползи и възможности, които предоставя един AI чатбот.

“Защо имам чатбот за своя салон от 2020 г. и как ни помага?”, отговорът на тези и други въпроси, свързани с използването на чатбот за салон за красота, ще научите в интервюто с Десислава Деспотова, собственик на студио за красота Beauty Point, която се довери на технологията в началото на пандемията Covid19  у нас, и използва успешно чатбота “Бютко” от тогава до ден днешен:   https://umni.bg/bg/customers-interviews/a-chatbot-in-a-beauty-salon-this-is-the-future

Повече за резултатите на чатбота на студио за красота и естетични процедури Beauty Point може да откриете в това кейс-стъди за “Бютко”: https://umni.bg/bg/case-studies/chatbot-case-study-beauty-salon

ЗА ЧЛЕНОВЕ НА АМК:

Ако вземете AI чатбот сега, ще получите безплатно активиране на интеграция с Fitsys и един месец безплатен абонамент за чатбот в Umni.bg, и ако платите предварително таксата за 1 година, ще получите допълнително намаление от 10%.

“Нашата мисия е да направим разговорния AI лесен за използване и достъпен за всеки бизнес, за да се възползват от автоматизацията на комуникацията с клиентите.”

Канали за комуникация:

Оценете сега!
[Общо: 0 Средно: 0]